05 Aug 2015

Waarom kan ik niet gebeld worden via Lync 2013 met de headset

Microsoft No Comments

Het kan zijn dat er een probleem is met het geluid bij de Aastra telefoon en headsets. Dit is alleen bij een inkomend gesprek en als er dan opgenomen wordt met de Lync cliënt.

  1. Sluit op de virtuele werkplek Lync af
    Sluit de Lync af
  2. Open op de virtuele werkplek het register
    Start regedit
  3. Ga naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\UCCPlatform\Lync
    Regedit - HKCU - Software - Microsoft - UCCPlatform - Lync
  4. Verwijder de sleutel ‘Lync’ met alle subsleutels
  5. Start Lync nu weer
  6. Open de Volumemixer van Windows. In taakbalk naast klok rechtermuisknop op speaker en kies ‘Volumemixer openen’
    Start volumemixer
  7. Kijk of de Lync toepassing erbij staat
    Volumemixer - luidsprekers - Lync
  8. Bel vanaf een ander toestel naar de persoon die het probleem heeft. Het volumebalkje van Lync mag nu niet omlaag gaan. Zet het volume zo nodig hoger
No Responses to “Waarom kan ik niet gebeld worden via Lync 2013 met de headset”

Leave a Reply